Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Cel i zadania określone przez naszych Zleceniodawców
są realizowane z wykorzystaniem funkcjonującego w Firmie
komplementarnego systemu zarządzania 
i administrowania obejmującego:

  • Usługi prawne w zakresie obsługi nieruchomości, prowadzenie czynności prawnych związanych
    z administrowaniem i zarządzaniem obiektami, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej.
  • Planowanie strategiczne i operacyjne - przygotowanie rocznego i wieloletniego planu gospodarczego.
  • Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, która obejmuje: 
    - sprawozdawczość finansowo - księgową, 
    - weryfikację faktur i rachunków kosztowych i dochodowych pod względem merytorycznym i formalnym. 
    - prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów i przychodów, 
    - dokonywanie bieżącej kalkulacji kosztów uwzględniającej potrzeby i oczekiwania właścicieli lokali
    w nieruchomości wspólnej, 
    - prowadzenie systemu rozliczeń opłat za własność wspólną, 
    - prowadzenie windykacji należności i podejmowanie kroków w stosunku do dłużników, 
    - dokonywanie kalkulacji stawek opłat dotyczących pokrycia kosztów utrzymania części wspólnej nieruchomości.
  • Analizę ekonomiczną.
  • Prowadzenie biura administracji oraz obsługę administracyjną i techniczno - eksploatacyjną obsługiwanych obiektów.
  • Kontrolę i ewidencję stanu technicznego obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad : 
    - utrzymaniem stałej sprawności oświetlenia obiektów, 
    - utrzymaniem stałej sprawności kanalizacji ściekowej, 
    - utrzymanie stałej sprawności kanalizacji teletechnicznej 
    - utrzymanie stałej sprawności instalacji: wodno-kanalizacyjnej, co, gazu z zabezpieczeniem ich dostaw.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznych obiektów, instalacji i infrastruktury towarzyszącej.
  • Organizację obligatoryjnych przeglądów budowlanych: 
    - technicznych, 
    - sanitarnych, 
    - przeciwpożarowych 
    stosownie do wymagań Prawa Budowlanego.
  • Organizację napraw, remontów bieżących obiektów i infrastruktury towarzyszącej, modernizacji nieruchomości.
  • Utrzymanie czystości obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno - porządkowego obiektów oraz altan śmietnikowych.
  • Zawieranie umów w imieniu właścicieli na dostawę mediów, wywóz nieczystości i innych umów zapewniających obsługę obiektów.
  • Pełnienie nadzoru nad wykonawstwem prac zleconych przez właściciela.
  • Dostęp przez WWW do strefy mieszkańców :
    - Przydzielanie każdemu właścicielowi lokalu indywidualnego loginu i hasła;
    - Udostępnianie właścicielom lokali bieżących informacji na temat obsługi nieruchomości;
    - Udostępnianie właścicielom lokali dokumentów dotyczących nieruchomości (umowy, ogłoszenia, korespondencja, protokoły, uchwały, itp.)
    - Możliwość elektronicznego głosowania uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej;
    - Możliwość elektronicznego zgłaszania usterek wraz ze śledzeniem postępu ich usuwania;